15 févr. 2016

ELF


J'avais entendu énormément parler de la marque américaine Elf, pour ses petits prix surtout. J'ai profité de mon séjour aux Etats-Unis pour tester leur anticernes. A 3 dollars pièce, je ne risquais pas grand chose.
Ben quand même, c'est de la bombe bébé! Il s'étale bien, ne fait pas de paquets et ne se voit pas. J'ai pris la teinte light et rien à dire, il est parfait. J'avoue ne pas m'être servie du côté illuminateur (côté blanc)par contre.

I heard a lot about the american brand Elf for its very cheap prices . While I was in the US, I decided to try their concealer. For 3 dollars a piece, I would not risk much anyway.
Well, it is very worth it! It blend very well, it doesn't bulge and it is invisible. I bought the light color and it is PERFECT. I have to say I didn't use the highlighter side (white side) though.

2 commentaires:

  1. Ah I'm in love with all concealers. Aren't they just the best product ever! Xx Siobhan

    RépondreSupprimer
  2. that concealers sounds great :)

    http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer