6 nov. 2015

CETTE SEMAINE

CE CAFE ET CE THE

Je ne sais pas pour vous mais pour moi, l'heure des thés et cafés de Noël a commencé!
I don't know about you but for me Christmas tea and coffee time has started!

CES COSMOPOLITANS
Pour Halloween,  c'était cosmopolitans avec les copines, à la Sex and the city!
For Halloween, it was cosmopolitans for all Sex and the city style with my girlfriends!

CE LIVRE

Maela m'a offert ce livre trop beau sur la mode et ses croquis. Magnifique!
This book was a gift from Maela. It's about fashion sketches. Fabulous!

CE GOUTER

Je suis depuis toujours une fan du goûter. Celui-ci, nous l'avons pris avec ma sœur dans un petit salon de thé anglais. Cheesecake tiramisu pour moi (une merveille) et vanille pour elle.
I have always been a fan of teatime. This one happened in an English tearoom with my sister. I had tiramisu cheesecake (delicious) and she had the vanilla one.

2 commentaires:

  1. The cheesecakes look delicious! Enjoy the weekend:)

    RépondreSupprimer
  2. Oh Clarissa, I love Coffee out too! Have a great weekend xx Siobhan

    RépondreSupprimer