25 août 2015

WEDDING SHOES

Quelles chaussures porter pour son mariage? Personnellement, j'aime quand ça brille et je ne suis pas forcément fan des chaussures blanches. Si la robe est déjà blanche, c'est pas mal d'avoir des chaussures qui flashent un peu non?
Which shoes to wear for your wedding?Personnaly, I like shiny shoes and I am not a fan of white shoes.If the dress is already white, it's nice to make a statement with your shoes, don't you agree?

De gauche à droite dans le sens des aguilles d'une montre:
Les chaussures argentées que je portais à mon mariage l'année dernière.
Les Manolo Blahnik de Carrie Bradshaw, portées par Olivia Palermo pour son mariage(photo suivante)
Celles que ma sœur portait au sien, les Vivienne Westwood pour Melissa, originales et confortables.
Clockwise from left to right:
The glittery shoes I was wearing for my wedding last year.
The Carrie Bradshaw's Manolos, worn by Olivia Palermo on her wedding(next photo)
The ones my sister wore to her wedding. They are from Vivienne Westwood for Melissa. Uncommon and comfortable.

2 commentaires:

  1. I wore white but hey, those Manolos are killer <3
    How gorg are your Vivienne Westwoods!! :)
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  2. I really do agree! White shoes are not so easy to wear afterwards xx

    RépondreSupprimer