26 juin 2015

CETTE SEMAINE

CET ANANAS

en verre qui vient s'ajouter à ma déco. Je l'adore déjà.
This glass pineapple completes my decor. I love it already.

CE CRUMBLE

chocolat/banane trop bon et vite mangé! Je ne résiste pas au gout de la banane cuite.
This chocolate and banana crumble I made. We ate it very fast! I can't resist the taste of cooked banana.

CE FILM

J'adorais "Jem et les hologrammes" version dessin animé quand j'étais enfant .Et comme j'aime les films qui chantent...Malheureusement, il faut attendre l'année prochaine...
I loved "Jem and the holograms"( the cartoon version) whan I was a child.And since I love movies who sing...Unfortunately, I will have to wait until next year...

CETTE SCENE

Du coup, ça m'a donné envie de revoir cette scène de "Rock forever" , film à voir uniquement pour Tom Cruise en rock star.J'adore!
The movie "Jem" made me want to watch that scene again from "Rock of ages". The only reason to see this movie is Tom Cruise playing a rock star. Love it!

1 commentaire: