20 avr. 2015

TV ADDICT

Après avoir vu ce questionnaire sur le blog de French Caen Caen , j'ai eu envie d'y participer moi aussi. Comme beaucoup d'entre vous, j'adore les séries que je regarde compulsivement. Allons-y!
I saw this Q&A on French Caen Caen's blog and I wanted to take part.
Like so many of you, I love tv shows and watch them compulsively. Here it goes!
 
Quelle est la série dont tu ne peux absolument pas te passer en ce moment?
"House of cards".Je viens de finir la première saison. C'est diabolique, j'adore!
Which TV show can't you live without at the moment?
"House of cards".I just finished the first season .So evil, I love it!
 
Quelle est la série dont tu attends le plus la reprise?
"True detective".J'ai adoré la première saison avec Mathew Mc Conaughey et Woody Harrelson.J'attend juin avec impatience pour voir la deuxième avec Colin Farrell et Vince Vaughn.
Which TV show can you not wait for next season?
"True detective".I loved the first season with Mathew Mc Conaughey and Woody Harrelson. Can't wait for june to see the next one with Colin Farrell and Vince Vaughn.

Quelle est la série que tout le monde aime et que tu détestes?
"Girls". Je ne comprends pas l'engouement pour cette série;et "Mad men" aussi. Je la trouve ennuyeuse.
Which TV show everybody is raving about that you don't like?
"Girls".I don't understand what's so great about it; and "Mad men".I find it boring.

Quelle est la série où tu aurais voulu avoir un rôle?
"Friends", pour voir le"Central perk" en vrai!
Which TV show would you have liked to be part of?
"Friends", to see the real "Central perk"!
 
A quel personnage volerais-tu sa garde-robe?
Carrie Bradshaw dans "Sex and the city"bien sûr!
Which TV character's wardrobe would you steal?
Carrie Bradshaw of course!
 
Quel personnage te fais le plus craquer?
Mr Big dans "Sex and the city" et dernièrement John Rayburn dans "Bloodline".
Which TV character would you fall for?
Mr Big from"Sex and the city" and lately John Rayburn from "Bloodline".

Quels sont tes personnages préférés?
Carrie Bradshaw. Je sais, encore elle mais je suis une inconditionnelle!
Favorite characters?
Carrie Bradshaw. I know, her again but I just love her!
 
A quel personnage n'aimerais-tu pas avoir à faire?
Claire Underwood dans "House of cards" et Tony Soprano!Je ne m'en remettrais pas!
Which TV character wouldn't you like to cross path with?
Claire Underwood in" House of cards" and Tony Soprano! I would not get over it!
 
Quelle série t'a le plus fait rire? Et celle qui t'a le plus émue?
Je dirais "That 70's show" et "Friends" pour le rire. "Friday night lights" et "Grey's anatomy" pour l'émotion.
Which TV show made you laugh the most?Which one affected you the most?
I'd say "That 70's show" and "Friends" fot the laugh."Friday night lights" and "Grey's anatomy" for the emotion.
 
Quelle est ta série préférée de tous les temps?
Facile celle la: "Sex and the city"! "Friends" n'arrive pas loin derrière.
Favorite TV show of all time?
Easy one:"Sex and the city"!"Friends" is a close second.

Et vous alors? Dites moi tout!
What about you? Tell me everything!

9 commentaires:

  1. So many great shows! SATC is of course my favorite! :) XO

    Anna
    alilyloveaffair.com

    RépondreSupprimer
  2. Love Carrie ALWAYS!
    Can't live without Sons of Anarchy.
    Siobhan xx

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Never seen Sons of anarchy. It is now on my list of shows to watch!

      Supprimer
  3. Nice I love all of these shows
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    RépondreSupprimer
  4. I don't watch TV ... therefore I can't give any comment to the topic.
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Zatchels Bag as Thank-You for the Supporter of my Hobby
    www.dressedwithsoul.com

    RépondreSupprimer
  5. AHA super, merci de l'avoir fait, c'est sympa! :) ça fait plaisir!

    http://frenchcaencaen.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. De rien! Tu m'as donné une super idée!

      Supprimer
  6. SATC et FRIENDS, les classiques!!!:))

    RépondreSupprimer